‘Work-work fashion baby / Work it / move that bitch crazy’ τραγουδάει η Lady Gaga στο βιντεοκλίπ του τραγουδιού ‘Bad Romance’ ισορροπώντας πάνω σε ένα ζευγάρι λίθο-κεντημένα ‘armadillos’.
Σχεδιασμένα από τον Alexander McQueen για τη συλλογή Άνοιξη-Καλοκαίρι 2010 ‘Η Ατλαντίδα του Πλάτωνα’ που παρουσιάστηκε στην εβδομάδα μόδας στο Παρίσι την Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009, τα ‘armadillos’ δεν είναι τίποτε άλλο από ένα ζευγάρι παπούτσια. Με μορφή που μοιάζει με δαγκάνες μαλακόστρακου ή κουρνιασμένου αρμαδίλο και με ιλιγγιώδες ύψος (30 εκατοστά), τα παπούτσια προκαλούν με την τόλμη τους. Ο σχεδιαστής, σε συνέντευξη τύπου που παρέθεσε τέσσερις μέρες πριν από την παρουσίαση της συλλογής, σε ερώτηση σχετικά με την οικονομική κρίση απάντησε: ‘Δε νομίζω ότι έχει νόημα να παίζει κανείς ασφαλές παιχνίδι σε αυτούς τους καιρούς. Ο κόσμος χρειάζεται φαντασίωση, όχι πραγματικότητα. Έχουμε αρκετή πραγματικότητα σήμερα.’
Στις 14 Δεκεμβρίου 2009 οι Times της Νέας Υόρκης παρουσίασαν τα σχέδια του νέου διευθυντή του μουσείου Hirshhorn, Richard Koshalek, για την ανέγερση ενός προσωρινού συνεδριακού κέντρου στο εσωτερικό του αίθριου του κτιρίου του μουσείου. Το προσωρινό αυτό συνεδριακό κέντρο, σχεδιασμένο από το αρχιτεκτονικό γραφείο Diller Scofidio & Renfro της Νέας Υόρκης, είναι μια ημιδιαφανής υφασμάτινη κατασκευή γαλάζιου χρώματος ύψους 44 μέτρων. Η κατασκευή θα εγκαθίσταται στο αίθριο του κτιρίου δύο φορές το χρόνο, το Μάιο και τον Οκτώβριο, και θα αποθηκεύεται τον υπόλοιπο.
Το μουσείο Hirshhorn (Gordon Bunshaft, 1974) είναι γκρι χρώματος, έχει τυμπανοειδές σχήμα σηκωμένο από το έδαφος από τέσσερα γιγάντια υποστυλώματα και ένα (έκκεντρο) κυλινδρικό αίθριο. Το μουσείο Hirshhorn βρίσκεται στο πάρκο National Mall, στη μέση της απόστασης μεταξύ του Λευκού Οίκου και του Καπιτωλίου στην Ουάσιγκτον.
Ο Nicolai Ouroussoff, συντάκτης αρχιτεκτονικού έργου της εφημερίδας των Times της Νέας Υόρκης, γράφει: ‘Καθότι το μουσείο ανήκει στο Ίδρυμα Smithsonian και βρίσκεται σε ‘ιερό έδαφος’ (σ.σ. το πάρκο National Mall) κάθε μόνιμη προσθήκη θα απαιτούσε την έγκριση του έντονα συντηρητικού Fine Arts Commission και του National Capital Planning Commission, μια διαδικασία που θα μπορούσε να διαρκέσει χρόνια. Ο κος Koshalek συνειδητοποίησε ότι μια προσωρινή κατασκευή θα απαιτούσε μόνο την έγκριση των μελών του δικού του συμβουλίου και ότι το κόστος της ( προϋπολογισμός 5 εκατ. δολάρια) ήταν ένα πενιχρό ποσό σε σύγκριση με το κόστος των σύγχρονων επεκτάσεων σε μουσεία’.
Η κατασκευή που σχεδίασαν οι Diller Scofidio & Renfro προεξέχει από την κορυφή του εσωτερικού αίθριου και τη αριστερή πλευρά του κτιρίου. Το σύνολο μοιάζει με γαλάζιο μπαλόνι πάνω στο οποίο κάθισε τσιμεντένιος λουκουμάς. Οι αρχιτέκτονες φαντάζονται την διαδικασία εγκατάστασης του προσωρινού συνεδριακού κέντρου σαν μια performance: Σαν να παρακολουθεί κανείς τους διοργανωτές της Παρέλασης Macy’s την ώρα που φουσκώνουν τα μπαλόνια (σ.σ. η παρέλαση που διοργανώνουν κάθε χρόνο την ημέρα των Ευχαριστηρίων στην Πέμπτη Λεωφόρο της Νέας Υόρκης τα πολυκαταστήματα Macy’s η οποία περιλαμβάνει γιγάντια πολύχρωμα μπαλόνια).
Στο ρεφρέν η Lady Gaga τραγουδά ‘I want your loving/ And I want your revenge/ You and me could write a bad romance’. Προφανώς απευθύνεται στην οικονομική κρίση.